Saturday, December 18, 2010

MISS HIM SO BADLYYY :'(

ohhh my god , i miss himmm and i need himmm so muchhh , butt dah buat decisionnn tak nakk contact ngn dia seminggu , arghhhhhh like wanna die right now , i wantttt himmmmm , :'( evenn aku selalu sakit hati and jealouss bilaa diaa dengannn budakkk tuuuu tapii aku lagyy sakit bilaa dia tade besama aku :'( macam mane nak tenanggg ehh ? haihhh god please help me :'( hari demi hari teringatkann dia sampaiii tydo sekarangg punn dah tak cukupp , gilaa perasaan akuu nie tak boleh hilanggg , perasaan cintaa dohhhh , sumpah cinta dia sgtt2 , tapii tuu laaaa , dah tade jodohh , seriuss ahh bolehhh gilaa macam niee , and now nak tryy lupakann diaa and nak tryy lupakann perasaan aku kat diaa , hope akuuu bolehhh , yes aku BOLEHH !! NAK LUPAKANNNN DIAAA !!!! baruuu 5 harii kott tak contact dah macammm orang hilangg akal ape lagi aku nak pegy jauhh dari dia nantii , hmmmmmmmm :'( tak sanggup rasenyee tapi aku kene jugakk , aku kene pakse diri akuu :'( Friends , please support akuu , really2 need you alls to always support me , naikkan semangat aku balek sume , that's all , reallyyyyyyy2 loveee him and nothing could change my love for youuu , hmm goodbye special :'(


poemss nie untukk kauu , hmmmmm sorryyy sebab buatt kauu macam niee :'(

1 comment: