Saturday, January 15, 2011

sorry followers !

heyyyyyyyyyyyy sorryyy to all my followers cause long time not updated , haha lil bit busy right now withh my studyy , yahhh and now i'm just wanna to focus in my studyyyy 100% , rarely on my facebook , really2 miss my all friendd hereee heeheeeee , and now tade cite sangatt kottt , just sekarangg banyak sgt nampakk gado2 pasal rebut lelaki , haiyakkkk dahh laa tuuu , tak dapat ape dohh , tambahh masalah , tambah musuh , tambah bengang and segale2 nyee bertambahh hahaha so dahh2 laa tuuu , aku punn penah kene jugakk , so aku fahammm , senang citee , kite senyapp jgn lawan2 , makin lawan mmg laa makin budakk tuu betah kite je kann , so we're just keep our mouth shutt , heeeeeeeeeeee , and to my abang SYED MUHD FAIZAL , dia nie gilaa laa !! kadang2 akuuu gerammmmmmmmmmmmmm ngn kauuu !!! urrrrrrrrrrr dah laa pendekk , thankss sbb sampai skrg still with adek , saba dgn perangai adek and dahhh 10 BULAN lebehh dahh kite kan ? alhamdulilahhh , 7.4.2010 , INGATTTT LAAA !!!!! kau nie susahh nak ingatt , ohh lupaa , kau ramaii admirer always ade je nak kenal kann ? urrrrrrrrrrrrrrr !! and to my HUBBY JOL , harituu hampir2 je kannn syg tinggalkan b ? tulaaa sape suruhhh buat syg rase besalahh and tak d hargaii , hmmmmmmm tapi tape laa , bende dah lepaskan ? syg punn dah janji tak nak tinggalkan b , harituuu saje jee kott hahahahahaha !! wekkkkkkkkkkk :P ape2 punnn iloveyouuuu okayyyyyyy !! this two person are always in my mind , never let himm gooo !! please don't stole they from me yahh , i'm begginggg youuuuuuuuuuuuuuu !!! ILOVEYOUUUU BOTHHHHHHH !!!!


theyy are only my heart beat and i don't want to lose them at all !

No comments:

Post a Comment