Sunday, October 10, 2010

10.10.2010

Freakin nice date right ? heeeee , okayyy , on this date , aku and family pegy ke KL sebab uncle punyee anak suda mahu kawin , buat kat tasek permaisuri , boley tahan grand jugak laa , ngee~ semua dress up ber purple purlpe an you alls , hahaha ! of course laa aku paling VOUGE okayy , tanye r umi aku , hahahaha ! on this date jugakkkkk , jem yang paling dahsyat penah aku and family lalui , you know what , ter stuck kat atas highway tuu kire 1 jam setengah dekat due jam jugak laa , korang bayangkan , and sume orang turun dari kete and matikan enjin kete , dah macam ade pesta aku cakap kaw , atas highway dohh , hahahaha ! aku ape lagy , rakam laa gune handycam en , ceh aku dah macam wartawan , ayah aku dah berkeliaran ntah ke mane atas highway tuu , dah laa minyak time tuu nyawa2 ikan , aduhhh , klaka jugak laa dohh , hahaha , okay sume nie d sebabkan oleh excident yang terok gila babi , damn ngeri doh , due bas terbalik , 3 kete kowt penyek , haih ! kasot orang bersepah sepah , darah pun , banyak gila ambulans datang , maybe masok berita , sebab time tuu dah masok dalam radio , so kepada pemandu2 sekalian , berhati hati laa di jalan raya okay , kite tak tahu ape yang akan berlaku selepas itu kan , so WATCH OUT yahh :)


                                                                                              
                          aku yang drive okay , jangan main2 , hahahaha :)


with my second sister allia syarmila aka esah gila :)


yang tengah2 tu cousin i okay , haha ! kak siti kus ,

       *nie je gamba yang sempat di ambil , malass nak amek gamba byk2 laa :)

No comments:

Post a Comment